exposition in Leiden, artgallery ZÔNE




 Galerie voor kunst en vormgeving



Mariska Eyck           












Exposeert in Galerie Zone


SNIPPERS





1 t/m 30 juni 2013


Opening op zondag 2 juni


14.00 – 16.00 uur





De schoonheid van snippers papier en van andere materialen die verkleuren en vergaan intrigeert mij.  Ik vind ze mooi en voel me uitgedaagd om hun schoonheid te versterken, te laten spreken. Ik wil  hun grillige vormen betekenis geven. Dat is voor zolang als dat duurt, want binnen kortere of langere tijd doet  het licht haar werk. De tekeningen, de teksten worden (gedeeltelijk) onzichtbaar, onleesbaar .





In deze expositie zijn de tekeningen te zien die de basis vormen voor mijn prentenboek SNIPPERS. SNIPPERS is behalve een kijkboek, ook een boek is dat je vraagt om zelf aan de slag te gaan met het zoeken naar vormen en betekenissen die niet direct zo duidelijk zijn.





Openingstijden Galerie Zône:


Woe t/m Vrij 12.00-18.00


Zaterdag 10.00-17.00


Zondag 13.00-17.00







U bent van harte welkom


Nieuwstraat 17b, 2312 KA  Leiden, 071-512 63 07, www.galeriezone.nl


Comments